Thursday, July 24, 2014

#FacePalm #LamePickUpLines


I'm going out to get my Baju Raya.
-Oh,OK!I'm going too!
Huh?Where?
-Going to miss you!
#FacePalm #LamePickUpLines

Girl:Are you Fitri?
Boy:Huh?
Girl:Because you look like my future Aidil (ideal) partner.
#FacePalm #LamePickUpLines

Tahun ni tak rasa nak pakai samping lah.
-Eh,kenapa?Kan selalu pakai je.
Dulu I sendiri,sekarang dah ada orang di samping.
#LamePickUpLines


*knock*knock*
Assalamualaikum!Datang nak beraya ni!
-Siapa tu? (dari dalam rumah)
Jo.
-Jo mana ya?
Jodoh awak.
#FacePalm #LamePickUpLines

Tahun ni Raya pergi ke mana?
-Tak ke mana pun.
Maknanya awaklah jodoh saya!
-Huh?
Yelah.Kan 'kalau jodoh tak ke mana'
#LamePickUpLines #Joke

Saya nak booking meja makan ni untuk raya nanti boleh?
-No problem,boleh je
Jap,nak tambah booking lah,boleh?
-Boleh boleh,nak booking Apa ye?
nak"booking" kamu untuk raya ni.
#LamePickUpLines#Joke

Sesekali kita perlukan selingan jenaka dalam kehidupan untuk ceria.Moga ada yang tercuit dengan #LamePickUpLines yang dikongsi sempena raya.

MrTheAllShared

No comments: