Monday, July 8, 2013

GA Kad Raya 2013 by EJulz

Assalamualaikum!
klik banner untuk join :')

Holla uolls! Welcome to Madrasah Ramadhan. Uolls, jangan lupa jaga disiplin ramadan. Okay ha? 
Ramadan sekali je dalam setahun. Jangan sia-siakan peluang ni. Peluang keemasan ni. Macam kita nak jumpa retis korea yang datang malaysia. uols mesti nak sangat jumpa. Kalau boleh tak nak lepaskan peluang. Nanti rugi. Hacentuu jugaklah dalam bulan yang mulia ni. Semoga kita bertemu dengan ramadan. Adik-adik yang kak nurun sayangi, puasa penuh-penuh tau. Hehe. Bulan Ramadan, Allah nak bagi kita pahala manyak-manyak. Tak kan tak nak kottt.. Rugi ow! Syaitan pun dah duduk dalam penjara. Best kannn. Jangan tinggalkan Quran okay? *kenyit mata* 
Ramadhan akan tiba beberapa jam lagi..
Usah dirimu menitiskan air matamu lagi..
Sambutlah ia dengan penuh gembira..
Beramal beribadah berbuka bersama..
Keluarga dan sahabat tercinta
Demi ukhuwwah fillah yang dibina..
Semoga Ramadhan kali ini akan lebih baik dan bermakna dari yang sebelumnya..
Semoga segala amalan kami diterima..

InsyaAllah. Allahumma Ameen! :'D

Anyway, dah nama pun GA kad raya. So, hmmm. Selamat Hari Raya
Doakan untuk Palestin. Doakan untuk Syria. Doakan untuk Rohingya. 
Doakan untuk Malaysia jugaaa. Tata!


2 comments:

ejulz said...

Terima kasih kerana sudi join dan menjadi salah seorang 20 penyertaan terawal.. sila emelkan maklumat berikut di asrul_harfan@hotmail.com

Nama :
Alamat :
No tel :
No penyertaan dan link. rujuk sini--> http://kampung-kameq.blogspot.com/2013/07/senarai-peserta-ga-kad-raya-2013-by.html

*Pastikan tajuk emel : GA Kad Raya 2013 by Ejulz (20)

sizziey darliana said...

datang lawat sini .. jom lawat saya http://darlieyana.blogspot.com/2013/07/ga-kad-raya-2013-by-ejulz.html