Friday, July 19, 2013

4Rembrandt dalam kenangan...

Bismillahirahmanirrahim,
Assalamualaikum!


Alhamdulillah dapat jugak aku menghupdate blog. Bukan apa, time nak hupdate blog, dah dapat idea nak cerita pasal apa tapi, tenet pulak tak ada. Memang buat hal betul lah kannn. Hari ini 19/7/2013.  Tinggal 20 hari lagi ramadan akan pergi. Allah.. *lap air mata*

Alhamdulillah sekali lagi, permohonan untuk ke kelas 4Tennyson diluluskan.. Alhamdulillah.. Walaupun terpaksa berpisah dengan kawan sekelas dari 4Rembrandt. Perjuangan mesti diteruskan juga. Agak bosan jugalah sebab kena berhadapan dengan cikgu yang tak berapa nak baru. Kawan yang tak berapa nak baru juga. Tapi, nak buat hacane en? Bukan apa, aku ni lemah sikit dengan sains ni. Tak berapa nak cerdik cemtu. Haha. Lagipun, bila tanya cikgu, tanya kawan, tanya mak abah. Majoriti suruh aku ambil kelas sastera masuk kelas 4Tennyson. Haha. So, Alhamdulillah aku dah masuk kelas sastera. And, yeah! Tak payah nak pening kepala lagi. Menangis macam orang gila sebab tak dapat nak jawab soalan chemistry dan fizik. Wuhuuuuu. Haha.

Hmm. Bila dah pindah kelas ni siapa yang tak rindu kawan weyh. Siapa? Cakap weyh. Please. Haha. Sebak dadaku. Uhuk! Susah senang kita bersama. Kena marah bersama. Menangis pun bersama. Tapi, aku dah tak dapat nak bersama-sama kalian lagi. Setahun lebih sudah aku bersama kalian. *acewah ayat takleh bla* Eleh, gaya aku cakap ni macam lah kelas aku jauh sangat. Berjiran je pun. Lek luuuu. Haha. Boleh lah ziarah sekejap-sekejap. Hehe. Boleh kan kawan? Hoho.

Okay, aku duk bercakapa dari tadi meh aku sebut nama mereka sorang-sorang. Kalau tak ingat sorry ha kawan?

Dari kanan atas, Nicholas, Koh Yi kai, Afwan, Aiman, Sim, Irsyad, Arif, Ken-Ian, Shahmi, Zharfan, Dayana, Nurun, Emily, Arisya, Irdina, Syahira, Sarah, *err garu kepala yang tidak gatal* tak ingat. Teruskan yang duduk, Jason, Man Jun Yee, Yee Yin, Sharon, Teacher Vanitha, Zijia, Atikah, Johan, Hasanul.

Amacam? Ada rasa bangga tak aku sebut nama korang? Haha. Eh, ada lagi yang tertinggal. Err, Hamdi, Haaziq, Johann Fitri. Tu je la kot yang aku ingat. Haha.

*lari kejar rama-rama*

Atikah, belajar rerajin tau? Jangan sombong dengan kita. I love you. Ops, jangan marah bakal suamiku. Bakal imamku. Apa-apa jelah. *merepek* Kita sayang awak dan Ariessa kerana Allah. Ya, kita terlalu takut untuk kehilangan kawan seawesome awak sebab kita takut bila kita terjatuh siapa yang nak tarik kita. Kalau bukan awak. Ya, awak. Awak yang sedang terharu. Fi Hizfillah.

No comments: