Thursday, March 14, 2013

I love you for the sake of Allah is only applicable after marriage.

Perempuan, jadilah mahal. Tak mudah didekati, tak mudah dimiliki.
Lelaki, jadilah kebal. Tak mudah tewas dengan nafsu.

Kecewa. Aku juga, remaja akhir zaman.







Tiada apa yang ingin aku katakan saat ini. Cuma.. Maaf ya sahabat andai ada salah silap. Aku sendiri yang terover. Huhu. Terima kasih juga buat k.mas kerana menegur dan menasihati ana. InsyaAllah. Aku cuba perbaiki diri aku. Masih belajar jadi solehah. Doakan saya ya sahabat? xD

Aku suka untuk berkongsi kata-kata ini.
~ ♥ Jadilah wanita seperti Khadijah r.a,Zainab r.a dan Aisyah r.a.
Dan jangan menjadi seperti istri Nabi Luth dan istri Nabi Nuh.
~ ♥ Jadilah wanita seperti wanita ya ALLAH suka melihatnya.
Dan janganlah menjadi wanita seperti wanita yang setan (syaitan) suka melihatnya.
^Please take note folks that ^: I love you for the sake of Allah is only applicable after marriage.
^Note to self^ moga istiqomah ya Husna! insyaAllah...

No comments: