Wednesday, January 9, 2013

#Wordless Wednesday!

Bismillahirrahmanirrahim...
Dear blog,

9/1/2012
Dah berapa minggu aku sekolah semuanya Alhamdulillah berjalan dengan lancar. Jap2, aku kira dah berapa minggu aku sekolah. Seminggu setengah kut~ Entahlah, aku malas nak kira. Weee~ :D Semalam aku nangis. Nangis sebab apa itu kau tak perlu tahu. Tapi, aku sedih sangat! Siyes aku nangis macam bebudak. Bukan bedak! Kau tau tak? Budak-budak! Korang bayangkanlah budak-budak nangis macam mana kan? Entah kenapa tiba-tiba bila rasa sedih je aku rindu nak mengadu semuanya dekat awak,awak dan awak. Awak je yang boleh bagi kata-kata yang semacam power! Seperti dunia ni ana yang punya lah! *pinjam ayat  p.ramlee*  Macam yang aku cakap sebelum nie semangat tu Allah yang bagi. Mereka yang ada keliling aku cuma membantu. Alhamdulillah~  Mungkin ada hikmahnya :') betapa indahnya meluahkan rasa pada-Nya. Kerana Dialah Ar-Rahman, Dialah Ar-Rahim. insyaAllah... Aku rasa lebih berkeyakinan tinggi setinggi gunung kinabalu. Eh? Pape je laaa~ Eheee, padahal seciput jee. Btw, Don't Forget Allah... Praise your hand and say Alhamdulillah. Tersenyum lah wahai husna yang comel~ Senyum sokmo keyh! :) *korang jangan nak termuntah pulak, kita perasan kat sini jeee! :') sambil tangan buat peace~*

Oh Yeah! InsyaAllah... Aku dah mula minat nak belajar Fizik. Macam yang aku pernah cakap sebelum nie aku ambik sub sains kan? Tapi, aku rasa macam tak pernah belajar Chemistry pulak! Tak pelah, apa yang nak jadi pun jadi lah yang penting jadi! InsyaAllah... Doakan aku kawan-kawan baru dan lama yang aku cintai dan sayangi kerana Allah. InsyaAllah, aku juga akan mendoakan kalian. Semuanya dengan izin Allah. :')


SAHABAT,,tolong pegang erat tangan saya..insya Allah..saya pegang erat tangan SAHABAT..kerana ingin membina rumah di JANNAh..barakaLlah.. :)

No comments: