Thursday, January 3, 2013

Sebiru Hari Ini

Auchhh! Hati aku patah! Sakit owww~ *bukan aku, takde kene mengena dengan aku* tapi orang lain :')

Yang aku tau kau ada crush. Betul ke? Hancur lah harapan aku selama nie. Eh? aku ada harapan kat dia ke? Okay, tak penting. *merepek je semua tu*
Wanita tak seharusnya menjadi bulan yang dengan mudah dilihat semua lelaki. Tetapi jadilah matahari yang silaunya akan membuat lelaki tertunduk sebelum memandangnya.
InsyaAllah peringtan untuk diri aku juga... Menaip entry ni sambil dengar lagu Sebiru Hari Ini from Edcoustic. Terharu kot lagu nieee~ aku mula suka lagu nie after balik dari kem Himpunan 1000 jiwa 1 hati.
Tahun nie masuk form4 aku sama class dengan... argh! tak penting kut nak bagitahu sebab dia pun pelajar yang nak belajar juga macam aku. heeee~ Aku ambik sub sains. Pelajaran ICT menjadi pilihan aku. Mujurlah ada geng. Aku tak ambik perinsip akaun sebab... Entah! Aku punya pasallah nak belajar yang mana. Keh3. Akcelly, aku lemah pelajaran sains nie. Boleh mohon, tapi aku malas. Weeee~ Tak tau sebab apa. Time tuu, penat giler! Andai itu takdirnya, aku pasrah jela. Hope, dapat la cover semua subjek yang aku ambik. Aku tak kira lagi berapa subjek yang aku ambik. Tapi, nak kata banyak tu banyak jugak. Err, guano ni ea? InsyaAllah... Umat Islam sentiasa boleh. Husna dan kawan-kawan pun insyaAllah boleh! *Faham tak? tak faham tak jadi masalah k.bai*    {Disini saya selitkan juga lrik lagu yang korang tengah dengar.}

Lirik Sebiru Hari Ini
Sebiru hari ini, birunya bagai langit terang benderang
Sebiru hati kita, bersama di sini
Seindah hari ini, indahnya bak permadani taman surga
Seindah hati kita, walau kita kan terpisah
Bukankah hati kita telah lama menyatu
Dalam tali kisah persahabatan Illahi
Pegang erat tangan kita terakhir kalinya
Hapus air mata meski kita kan terpisah
Selamat jalan teman
Tetaplah berjuang
Semoga kita bertemu kembali
Kenang masa indah kita
Sebiru hari ini
Seindah hari ini, indahnya bak permadani taman surga
Seindah hati kita, walau kita kan terpisah
Seindah hari ini, indahnya bak permadani taman surga
Seindah hati kita, walau kita kan terpisah

No comments: