Friday, January 25, 2013

Sanah Helwah Husna!!

Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum!

Ehem2! Hari ni birthday aku. Nyanyi la sikit? Please! :')
Hmm. Happy? Tak sangat. Sebab? Sebab mak dengan abah tak wish aku pun... :'( Oh! Sangat sedih! Betul weyh, sedih... *lap air mata* Aku menangis kut! Hmm. Yelah bila sedih mestilah menangis kan? Tapi, ada jugak orang yang tak nangis. Eh, tapi dorang nangis dalam hati kut~ kut lah kan? Hmm. Kenapa ea mak dengan abah tak wish kat aku lagi? Hmm, tak pe laaa... At least, cakap la walaupun tak de mood ke hape ke? Siyes okay! Tahun lepas pun tak wish. Siyes kecik hati! Betul-betul. Hati aku takleh nak besor dah. Hmm. Aduh~ nangis lagi. Aku memang lemah kalau bab perasaan ni. Cepat sangat nak nangis. Sikit-sikit nangis. Bak kata orang jawa cengeng! Huh~ Tarik nafas dalam-dalam! Fuhhh~ Lega? Err, tak sangat... Takpe, nanti kau ngadu puas-puas pada Allah dalam solat. Mane tahu hati jadi lega. Lapang selapang lapang lapangnya! *bukan senapang* InsyaAllah. Dengan mengingati Allah hati menjadi tenang. Ingat tu husna! Ingat sampai bebila tau! Jap2! Tapi kenapa?! Kenapa? Why? Limaza? *rasa macam nak meraung kuat-kuat!* Sedih tau senanye. Hmm. Kenapa? Aku tak jadi anak yang baik lagi ke? Memang laaa... Aku tak mampu nak jadi baik. Tapi aku baik laaa...Hmm. Enough  laa cakap pasal mende ni. Hmm. Anyway, mak abah terima kasih sebab besarkan kakak sampai jadi besar. *takdelah besar sangat* Terima kasih sangat2! Maaflah kalau kakak masih tak dapat beri mak abah kebahagiaan dan kegembiraan. Sungguh! Kakak tak mampu. Maafkan kakak. “Ya Allah, kasihanilah kedua-dua ibubapaku sebagaimana mereka mengasihani aku sewaktu aku kecil.” Ameen~ 
Btw, Shank yuuuu kawan-kawan, sahabat-sahabat yang aku cintai kerana Allah. Terima kasih banyak-banyak! I love u olls~ Aumm! Mihmihmih. :D
5 minit kemudian...
Oh okay! Abah wish aku! :) Aku harap apa yang abah cakap tu betul belaka. Nak bagi phone baruuu. Tapi,  aku harap sangat yang aku tak berharap sangat. Emm, korang faham tak? Tak faham sudaaa~  Terima kasih abah!

Tata! *senyum kelip-kelip mata* Cop! Yeah! Aku memang comel~ :')

No comments: