Thursday, January 10, 2013

Muka-muka~

Assalamualaikum!
Dear blog,


Okay, tadi tangan aku gatal sangat nak tengok gambar dia kat fb. Whoaaa! Subhanallah~ :') *senyum kelip-kelip mata* muka dia sama sangat2 dengan abah. Ada la iras2 sikit. Tapi, tu ke sebab aku suka dia? Hmm... Jaga hati Husna~ suami je yang layak untuk dapat cinta aku. Ya Allah... Bantulah hambamu...

Eh awak! shy-shy cat pulak! Auw chakkk! Keh3 :p

Cinta DIA lebih berkuasa drpd cinta gepren dan boipren, bantulah hambamu ini agar tidak lagi terlajak pada cinta yang bukan2 lagi yang me'laghakan... :) <----- copy n paste from kak Anne yang giler awesome! Harap aku boleh jadi se-awesome kak Anne! Menjadi muslimah yang taat kepada Allah dan Rasul dan tidak  lagi terjebak dengan percintaan yang me'laghakan. insyaAllah... kak Anne boleh, mesti aku boleh! Kawan-kawan pun boleh! Put your trust in Allah~ :') Hari esok mesti lebih baik dari hari ini!

Tak perlu la nak jeles dengan pasangan-pasangan
yang bermesraan, yang sering berjumpa
berpegangan tangan....
Sepatutnya kita bersyukur kerana ALLAH
melindungi kita daripada terlibat dengan
kemaksiatan Dan Haram sedemikian... Alhamdulillah...♥ (copy n paste from fb) 
Aku harap Allah masih melindungi akuuuuu. Aku bukan wanita Solehah, tapi aku sedang menuju ke arah itu. Aku memang tak baik, tapi aku cuba jadi baik. Aku cuba! bukan aku tak cuba... Doakan aku. Setiap yang berlaku Allah telah aturkan. So, think positive :) Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk hamba Nya! (^_^)
Now, insyaAllah... i'm in a relationship with Allah. Couple with Allah . Engaged with iman . Married with hidayah and InsyaAllah forever in Jannah ♥ (^_^)
Sayang mak, sayang abah! Btw, semalam aku tak boleh tidooo~ *tiba-tiba jeee :D*

No comments: