Saturday, January 12, 2013

Bukan Serapuh Daun Maple

Ni novel yang aku tengah baca~

Assalamualaikum,
Dear blog,

Hari ni tak nak cakap pasal sesiapa... Takkan tiap kali aku buat entri aku nak cakap pasal love story again? Jemu laaa~ Aku yang baca pun jemu. =p Keh3. Btw, aku tengah baca novel ni... Cerita dia siyes banyak sangat pengajaran. Korang yang suka beli buku novel jiwang macam aku beli laa... Hehe. Menarik sangat! Tapi geram! Hoho! Novel ni buat aku nak belajar pi luar negara. So, start from now, kena lah rajin belajar~ jangan malas-malas! *buat muka garang* Keh3. 

Oh yeah! hari ni aku tak sihat. Macam demam. Tapi... entahlah. Aku tak larat. Tapi rajin pulak aku hupdate new entri kan? Hehe. Bukannya apa, aku tengah cari bahan rujukan untuk karangan. Tajuk karangan yang cikgu bagi "Faktor-faktor permainan tradisional dipinggirkan". Ouh okay, gtg! *kepala tengah pusing-pusing! fening-fening~* 

Mungkin Allah bagi aku sakit untuk aku menghargai hari-hari bilamana aku sihat sejahtera dengan izin Allah. Alhamdulillah. :') Ya Allah, panjangkanlah umurku supaya aku dapat menjadi anak yang solehah dan bermanfaat untuk mak dan abah. InsyaAllah. Ameen~ :')

No comments: