Saturday, November 24, 2012

Terdesak? Cara nak hutang dengan Celcom RM 2 - Credit Advance



Salam...
Korang pengguna Celcom? Pernah tak habis kredit pastu terdesak sangat nak guna, pastu nak topup susah atas sebab kedai jauh ke, dah malam ke, kedai dah topup mungkin. Dengan celcom korang boleh hutang dulu, atau pun pinjam dulu kredit. macam mana?

Cara caranya :

  1. Dail *118#
  2. Pilih 7 My account
  3. Kemudian 5 Other Services
  4. Select 4 Credit Advance
  5. 2 Request Advance
  6. 2 Proceed
  7. Tunggu mesej pengesahan atau cek baki selepas selesai.
Syarat untuk pinjam RM2 dari Celcom prepaid ialah Baki korang tinggal paling kurang 0.25sen, lebih dari tu tak boleh buat. Dan hanya boleh sekali sahaja, kali seterusnya selepas korang topup.

Adakah di caj bila guna servis ni? Tidak sekiranya korang pengguna Celcom lebih dari setahun, kalau kurang korang akan di caj 0.50sen. Potongan akan dilakukan selepas korang topup nanti. Mesej pemberitahuan pemotongan akan dihantar. 

3 comments:

Nasrul Azmi said...

asslamu'alaikum...
saya boleh nak tnya tak...
cra dpat kan kuota celcom free gmna

Nasrul Azmi said...

asslamu'alaikum...
saya boleh nak tnya tak...
cra dpat kan kuota celcom free gmna

Rossa Stanley said...

Selamat Hari Setiap orang,
Saya memperkenalkan kepada anda syarikat pinjaman Rossa stanley, Kami adalah firma kredit pinjaman yang disokong oleh IMF (Dana kewangan antarabangsa) yang dibentuk untuk membantu orang miskin yang memerlukan bantuan di seluruh dunia, seperti bantuan kewangan. Jadi jika anda mengalami kesulitan kewangan atau anda berada dalam kekacauan kewangan, dan anda memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri, atau anda memerlukan gadai janji untuk menyelesaikan hutang anda atau membayar bil anda, memulakan perniagaan yang bagus, atau anda mendapati sukar untuk mendapatkan hipotek modal dari bank tempatan , @ Syarikat pinjaman ROSSA STANLEY, kami adalah syarikat kewangan berpengalaman yang menyediakan pinjaman percuma kepada individu yang berminat dan serius, syarikat, badan korporat dan orang awam pada kadar faedah 2%. Kami mempunyai akses kepada kumpulan tunai untuk memberi kepada syarikat dan mereka yang mempunyai rancangan untuk memulakan perniagaan tidak kira betapa kecil.Kami yakin bahawa kebajikan dan keselesaan anda adalah keutamaan kami yang optimum, mengapa kami berada di sini untuk menjaga pemprosesan pinjaman anda . Berhubung dengan perkhidmatan pelanggan kami

N: B Tolong jangan hubungi kami jika anda tidak bersedia untuk mendapatkan modal teroka anda
  
  E-mel: rossastanleyloancompany@gmail.com
  Viber: +15186756750
  Instagram: Rossamikefavor
  Twitter: Rossastanlyloan
  Facebook: Stanley Rossa
   
untuk tindak balas yang cepat dan pantas ....
Mohon isi borang permohonan di bawah dan kami akan kembali kepada anda,

Perkhidmatan kami termasuk berikut:
Penyatuan Hutang
Gadai janji Kedua
Pinjaman Perniagaan
Pinjaman Peribadi
Pinjaman Antarabangsa
Pinjaman untuk apa-apa jenis
Gadai janji keluarga
E.T.C

Borang Permohonan Pinjaman:

* Nama pemohon:
* Alamat:
* Negeri:
* Negara:
* Jantina:
* Status perkahwinan:
* Umur:
* Pekerjaan:
* Kadar Pendapatan:
* Mudah alih:
* Amaun yang Diminta:
* Tempoh Pinjaman:
* Tujuan Pinjaman:
* Adakah anda memohon gadai janji sebelum ini?
* Jika ya; Nama syarikat & Lokasi:

EMPLOYMENT:

* Tempat kerja:
* Alamat:
* Nombor telefon:

Pegawai pinjaman.

Selepas mengemukakan Permohonan Pinjaman, anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang dari 1 jam dan pembiayaan dalam tempoh 24-96 jam menerima maklumat yang kami perlukan



rossastanleyloancompany@gmail.com atau teks atau hubungi kami
 viber +15186756750