Friday, January 20, 2012

Assalamualaikum semua!

baca tak tajuk ebtry sy nie? (tak jawab dosa)
huhu, rindunya kat coretan huffaz..
apa kabar semua? sihat? 
di hati ad rase rndu nk baca entry @' luahan hati  kak najahcikgu wardahalisya.. 


huhu, 


kak najah- husna nk ucpkn tahniah sbb akak dpt msuk UIA, walaupun rmai lg yg dapat msuk tp sy nie kira batak ah.. heee~ =D my mum pun stdy kt situ, bolehla kte jumpa-jumpa.. (^_^)


kak wardah- congrats cikgu walaupun cikgu relief =P saya pun nk jd cikgu nt bile sudh tiba masenya..


haha! 
dh lama xtulis kt sini, calon PMR nie~ 9A berada dalam genggamanku.. InsyaAllah husna mesti boleh! (doakn yg terbaik ntuk sy) hari nie mujur ad sdkt kesempatan dalam kesempitan. jd tlis lah sebnyk mungkin yg kau nk tulis husna.. (sbnrnye xbyk pun)




huhu, bru td join satu segmen tambah follower... harap-harap dpt lah followers sebnyk yg mungkin.. hihih, (tak malu)


korang jgn risau tau, insyaAllah kalau ad kesemptn sy follow korng balek k?


---> nk ckp ape lg ea?
ha! kpd yang bercuti selama seminggu tu sempena raya tahun baru cina, kalau pulng ke desa berhati-hati di jalan raya.. mulakn dgn bismillah dan disudahi dgn Alhamdulillah, jgn lupa! 
huhu... tu jelah kot


akhir sekali,
wassalam..

2 comments:

smilenajah93 said...

wahhhh !!! tetibe terharu pulak . hihii .. selamat membace ye syg ~ hm , jgn lupe komen lpas bace :) hehe ~

Alisya said...

salam, husna..maaf ya lambat respon..calon PMR ya tahun ni. All the best to u..9 subjek ya..insyaAllah boleh dapat semua A..kalau akak boleh, husna mesti boleh punya.. hihi

p/s: terima kasih tag akak di entri..terharu!