Sunday, November 27, 2011

Assalamualaikum semua!

Heyyo! Assalaaamualaikum semua!
rndu dgn blog! terase sehari macam bertahun-tahun...
seminggu tk bukak.. =( so sad~
nak nyanyi sat! semua tutup telinga... kwang3
Bukan mudah.. melukis pelangi di langit yang tertinggi..Tanpa hadir gerimis dan sinar mentari, yang mengiringi... Bukan mudah memiliki mutiara kasih, tanpa  diselami lubuk hati nurani.. Ke dasar rasa yang paling dalam... (Eksplorasi far east ft inteam)
Klik sini kalau nak dengar..

haihhhh~ selama seminggu nih ber macam-macam perkara yang berlaku..
semuanya macam kenangan dan sejarah..
kenangan pahit mahupun kenangan manis..
dan... sejarah untuk kita ingat-ingat selalu..

selama seminggu jugk tension dok umah..
selama seminggu jugak tak pegy keluar shopping..
huwaaaa~ sad..

tahun depan nak PMR..
tak tau lah dpt ke tak nak bercoret-coretan kt blog kesayangan saya nie..
walau tak lah secantik mana blog saya tapi disinilah tempat saya menyampaikan dakwah dan meluahkan perasaan saya sendiri..
walau luahan tak banyak untuk di kongsi tapi blog nie jugak macam kawan kita..
alaaa.. lebih kurng macam diary je.. eheeeee~ =D

lupa pulk nk tye.. ade yang rndu ke?
heheheh, perasan je makcik sorang nie kan?
bile bukak blog nie rse tk sbr sgt nak dengar citer hot korng.. hot?!
isk, isk, isk... terutama blog HOB.. boleh tahan la jugk hotnye, byk jugk citer sensasi lagi meletop kedebabom! haha..

haaaaa! tk lupe jugk ntk shbt yg sudi jd follower saya..
terima kasih! terima kasih banyak-banyak!
tp, shbt jgn risau ye? insyaAllah saya akan follow korang balik.. (saya janji)
huahuahuahua... dengann izinNya kerana Dia-lah yang menghidupkan dan mematikan kita..

wallahu'alam, wassalamualaikum w.b.t
uhibbukum fillah.. (^_^)


1 comment:

sea_lavender said...

sgt2 ske lagu tu...hari dgr kot ^_^
nice song =) salam ukhuwah ~~